Direct Translasi

Alright now, so it's time to show off your knowledge people n see how good u are with my hidden talent hahaha..im gonna file this n show it to Kara Dioguardi n prove that this is wayy better than her 'tiada halangan/benteng/pemisah' (no boundaries) hahaha.. c'mon Simon,pick me! :P

pemenang akan memenangi percutian ke Pulau Perhentian selama sehari semalam. booze and condoms are not provided and security is tight. so go at your own risk. A raid is a guarantee haha.

[namakan artis dan lagu berkenaan]

1. BLAH (the easiest!)
korus: jadi keluar,(blah) sekarang..kau dan aku dah tamat
dah lambat (sekarang) dan xsabar untuk kau pergi.. kerna ku tahu
tentang dia (siapa?) dan ku tertanya (kenapa?) aku beli semua penipuan
kau kata kau akan layan aku baik, tapi kau sbnrnye buang masa (buang masa!)

2. KALAU AKU SEORANG BUDAK LELAKI
verse: kalau aku seorg budak lelaki..walau untuk sehari
golek keluar dari katil pagi2,baling ape yang aku nak dan pergi...
minum arak dengan mereka, dan kejar budak perempuan
tendang ia dgn siape2, dan xpernah kene marah untuknye
sebab mereka ada bersama..
korus: kalau aku seorang budak lelaki
aku rase aku bole paham..
perasaan mencintai seorang budak perempuan
aku bersumpah aku akan jadi lelaki lebih baik...........

3. PERFECT
bridge and chorus: don't you ever leave me
i will not be able to bear it all
only with you i will be able...
you are my blood, you are my heart
you are my life, u complete me
oh my love you are so...perfect..perfect

4. ITU BUKAN NAMA AKU
korus: mereka panggil aku neraka, mereka panggil aku Stacey
mereka panggil aku dia, mereka panggil aku Jane
tu bukan nama aku x4
mereka panggil aku budak perempuan senyap
tapi aku pemberontak..Mary Joleisa selalu sama
tu bukan nama aku x4

5. JUMP A LITTLE HIGHER
chorus: i pick the stars, for you to keep
the light is calm, gives u protection
as a reminder, also as an answer
to all the obstacles

6. PANAS DAN SEJUK
verse: kau tuka fikiran mcm budak perempuan tukar baju
yeah ngkau, PMS mcm perempuan jalang, aku tau
dan ngkau terlebih fikir, slalu ckp bnda yg aku xphm,
aku patut tau, yang kau tak berguna untuk akuuuuu....
korus: sebab kau panas pastu sejuk,
kau ye pastu tidak, kau dalam pastu keluar
kau atas pastu kau bawah, kau salah bila betul
ia hitam dan ia putih, kita gado kita putuskan hubungan,
kita cium, kita bercumbuan........

7. MANUSIA KUAT
korus: kau ubah seluruh hidupku
tak tau ape kau dah buat kepadaku dgn cintamu
ku rasa bagai manusia kuat kau buat ini kepadaku
jantung manusia kuat berdegup dlm diriku
tiada apa yang boleh menghalang ku bersamamu d sini
manusia kuat...........

8. SPECIAL
verse: there is no poet or song
there is no portrait or doubt
that could inspire me as beautiful as u are
its obvious ure one in a million
oh beautiful,you are special...

9. HAHA KAU DAH MATI
korus: haha kau dah mati,dan aku sangat gembira
dalam ingatan, kematian kau itu
bila kapal kau nak tenggelam, aku akan keluar dan bagitau seluruh bandar
haha kau dah mati x3
hahaha

10. CINTA BERDARAH
bridge and korus: tapi aku xkesah apa mereka cakap, aku mencintaimu
mereka cuba menarikku,tapi mereka taktau kebenarannya
hatiku dicacati oleh urat yang aku cuba tutup
kau belah aku dan aku..
terus berdarah,terus terus cinta berdarah
aku terus berdarah, terus terus cinta berdarah...
terus berdarah, terus terus berdarah..
kau belah aku dan aku..


*Taken from my note in Facebook :)

2 comments:

Adam Harris said...
July 13, 2009 at 12:03 AM

cool!!! nanak bwat gak camni bleh? hehehee~ =p